Czy to będzie dobra reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie dobra reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Ostatnim czasem otrzymałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za zbędną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy można tak promować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się właściwe podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów wyświetlają się podstrony danego stomatologa. Co bardziej interesujące jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków pojawiają się inne strony internetowe. Kolejne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i ciągu znaków informacje dla pacjentów w rezultatach wyszukiwarki pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Również ciekawym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. A może takie długie artykuły są wymagane do właściwej reklamy strony? Także koszt reklamy na interesujące mnie słowa kluczowe: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może cięższą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Cześć, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest w 100% logiczny. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko nałożenia kary. Po drugie szybciej można osiągnąć pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Pozycjonowanie z pewnością będzie na kilka słów kluczowych takich jak: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie głównej. Radzę: poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Dobre tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości